Pusė smulkių įmonių neturi interneto svetainės

Šia antrašte mes nejuokaujame. Tai mus labai nustebino, bet 2015 m. marketingą ir rinkodarą studijuojančių VU studentų praktinio tyrimo rezultatai teigia, kad 46% Lietuvos įmonių vadovų atsakė, jog jų įmonė neturi interneto svetainės.

Gera žinia ta, kad smulkių verslų, turinčių interneto svetainę skaičius šoktelėjo per paskutinius du metus, nuo 41% iki 54%. Manoma, kad šiais metais smulkių verslų su interneto svetaine daugumos gali padidėti dar apie 10%.

Ar interneto svetainė reikalinga?

46% respondentų, kurie neturi interneto svetainės teigė, jog jiems ji nereikalinga. Dalis jų atsakė, jog tai yra mitas, kad įmonei reikia interneto svetainės. Taip, jie teisųs, yra įmonių, kurioms neprogresuoti, nejudėti į priekį ir neauginti pardavimų yra visiškai priimtina ir jiems to užtenka. Taigi ne visoms įmonėms reikalingas interneto svetainės kūrimas.

Taip, jūs galite būti randami telefonų knygose ir rekvizitai.lt portale net neturėdami interneto svetainės, arba galite tiesiog patys ieškoti klientų jiems skambinėdami ir siųsdami įkyrius elektroninius laiškus, bet ar tai žavi klientus ir sudaro stiprų įspudį apie įmonę?

Interneto svetainės privalumai

Taip pat mažoji dalis respondentų minėjo, kad jie planuoja turėti interneto svetainę jau šiais metais. Galimas dalykas, kad tai yra dėl laiko arba finansų stokos. Na taip, interneto svetainių kūrimo kainos nėra mažos, tačiau siūlo milžinišką investicinę gražą ir lengvesnes augimo galimybes.

interneto-svetainiu-statistika

Jeigu jūs svarstote, ar jums reikalinga interneto svetainė, turime jums klausimą: kiek didelių ir sėkingų įmonių neturi interneto svetainės? Galime lažintis, jog nei viena. Tai yra tiesiog todėl, kad įmonei interneto svetainė yra bazinis ir privalomas marketingo įrankis 21-ame amžiuje. Joje galima pateikti visą reikalingą informaciją, kokios tik gali prireikti jūsų klientams, kas sutaupys daugybę laiko atsakinėjant į jų klausimus.

Prie viso to, internetas yra puiki įmonių konkuravimo aištelė. Jūs galite sukurti tokį įmonės įvaizdį, kuris atrodys taip pat gerai, kaip ir stambių konkurentų, gal net geriau ir tai jums padės sumažinti konkurencijos sukuriamą spaudimą. Sudarykite klientams stiprų įvaizdį.